Program Ihya Ramadhan Kemboja

Collection: RM0.00

RM1.00 - RM100,000.00

Sumbangan ini untuk anak-anak tahfiz  melaksanakan bacaan al-quran 30 juzuk (20 kali khatam) zikir/tahlil untuk Ramadhan mendatang di surau dan masjid di Kemboja.

Category:

Description

Sumbangan yang kami perlukan berbentuk wang ringgit. Anak-anak tahfiz akan melaksanakan bacaan al-quran 30 juzuk (20 kali khatam) zikir/tahlil untuk Ramadhan mendatang di surau dan masjid di Kemboja.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sumbangan yang kami perlukan untuk program ini adalah berbentuk  wang ringgit kerana barangan perlu dibeli disana. Sumbangan yang kami perlukan adalah sebanyak:

Kos bagi setiap lokasi :

Total per hari: RM1000 X 20 Hari

Total sebulan: RM 20,000.00

Pihak Maahad Tahfiz dan anak-anak tahfiz akan melaksanakan bacaan al-quran 30 juzuk (20 kali khatam) zikir/tahlil dan doa selama 20 hari untuk Ramadhan mendatang.

Kami berharap dan memohon jasa baik daripada Tuan/Puan agar dapat bersama-sama meraikan dan menjayakan program yang kami telah susun atur pada bulan ramadhan kali ini untuk umat islam di Siam Reap,Kemboja. Jutaan terima kasih kami dahulukan kepada semua pihak yang terlibat bagi menjayakan program ramadhan tahun ini. Moga-moga semuanya mendapat keberkatan dan ganjaran dari Allah SWT.

Salurkan sumbangan anda secara online disini atau secara offline dengan meletakkan REF: Ramadhan 2023 Siam Reap

Sekian, terima kasih.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Program Ihya Ramadhan Kemboja”